• libical2 i AUR

Desde fa uns dies que, quan actualitzo em llença aquest missatge: Ha fallat la preparació de la transacció:
    no s’han pogut satisfer les dependències:
    eliminar libical2 trenca la dependència “libical2” requerida per kdepimlibs4
    He llegit quelcom similar al fòrum en Anglés i que te a veure amb tenir agregats els repositoris de l’AUR, però el meu Anglés es molt precari i no ho entenc ben be. Així que m’he possat a provar; una mica a lo boig; sudo pacman -Rsn libical2
    Comprovant les dependències…
    Error: ha fallat preparar la transacció (no s’han pogut satisfer les dependències)
    :: bluez: si s’elimina libical2 es trenca la dependència “libical”
    :: kdepimlibs4: si s’elimina libical2 es trenca la dependència “libical2”
    [[email protected] ~]$ sudo pacman -Rsn bluez
    Comprovant les dependències…
    Error: ha fallat preparar la transacció (no s’han pogut satisfer les dependències)
    :: bluez-qt: si s’elimina bluez es trenca la dependència “bluez”
    :: pulseaudio-bluetooth: si s’elimina bluez es trenca la dependència "bluez"
    La conclusió, és que no tinc massa idea ni de quin és el problema, ni quines les solucions i com aplicarles. Però per si li ha passat algú abans, no està de més preguntar
    El que sí se, es que això deixa el sistema congelat, com a máxim cada quatre hores.

El Ebro se está muriendo y la sociedad española no es consciente

• @orciru

hola hola

Per desinstal·lar sense treure les dependències, podeu fer servir l’opció “dd”
    sudo pacman -Rnsdd libical2

traduït de portuguès al català  per Google Translate

Portergos site
    https://github.com/Portergos/portergos-iso

Still in love with Antergos (default OS)
    I3wm

Linux newbie since 06/2016

• @fernandomaroto Sí, sí, sí, això ha funcionat. Després de desinstal·lar libical2 i actualitzar (sudo pacman -Syu), ha instal·lat libcal i s’ha possat a compilar kdelibpim4.
    Més de sis hores en funcionament i sense problemes.
    Molt agraït.

Sim, sim, sim, isso funcionou. Depois de desinstalar libical2 e atualizar (sudo pacman -Syu), ele instalou libcal e foi compilado kdelibpim4.
    Mais de seis horas em operação e sem problemas.
    Muito grato

traduït del Català al Portuguès per Google Translate

El Ebro se está muriendo y la sociedad española no es consciente

aur47 libical21 cies1 kdepimlibs41 Posts 3Views 441
Log in to reply
Bloom Email Optin Plugin

Looks like your connection to Antergos Community Forum was lost, please wait while we try to reconnect.