• Zijn hier wel spruiten en kazen aan wezig?

Ik had graag eens gezien hoe gerepresenteerd de Nederlandse taal hier wel is. Wie is hier NL of BE? Kom uit jullie schaduw! πŸƒβ€β™‚οΈ

• Echt veel reactie is hier niet blijkbaar 😞

• Misschien komt het wel, omdat de meeste Belgen en Nederlanders een goede Engelse basis hebben? πŸ˜‰
    Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik nogal vaak vergeet dat er een Nederlandstalig gedeelte is op dit forum.

KDE/XFCE/i3-WM

Everybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing its stupid.

• Sorry, een wat ouder topic, maar dit kon ik niet laten:
    Ik β€˜out’ mij als onderandere nederlands sprekend Antergos liefhebber. πŸ˜‰

• Leuk, ons aantal begint te groeien πŸ™‚

En hoe werkt Antergos voor jullie?

• Momenteel niet zogoed, zie xorg-server update posts.
    Hiervoor gingen alles smooth.
    Antergos (Arch) is de één van de betere linux leerscholen die ik kon vinden.

• Taalfouten hierboven komt doordat dit forum systeem op een tablet op niks trekt. Ik zie maar de half wat ik type en verbeteren daarna lukt niet op een tablet.

• Zoals @bartatantergos al zei, op de recente hobbeltjes na, werkt Antergos uitstekend voor mij. Ik heb Windows compleet laten vallen, maar Macos nog niet.

KDE/XFCE/i3-WM

Everybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing its stupid.

• Bij mij zit het zo: triple boot MacOS / Antergos Gnome / Antergos Openbox (om te testen) β€”> dat nu vervangen wordt door Archlabs want prachtige volwaardige Openbox setup. Draait allemaal het laatste jaar zonder problemen, buiten nu eventjes. πŸ˜‰

• @bartatantergos
    Archlabs heeft inderdaad een prachtige openbox setting.

KDE/XFCE/i3-WM

• Ja, een β€˜werkbare’ πŸ™‚ openbox setup waar je alle kanten mee uit kan. Polybar als top menu is fantastisch. Heb de oude versie al tijdje draaien op oude laptop.

• Ik werk met KDE en vind dat geweldig in Antergos. Ik was daarvoor lange tijd een Gnome gebruiker, maar voor mij ging de gebruiksvriendelijkheid enkel maar naar beneden. Andere desktopomgevingen heb ik nog nooit gebruikt, buiten wat er op de RBPI wordt gebruikt.

Welk bestandsysteem gebruiken jullie? Ik BTRFS in RAID1 en kan daarmee slechte updates ook snel terugdraaien. Heb het al minstens twee keer moeten doen

• Ik ben trouwens ook niet zo fan van dit type forum. Er is ook geen enkele manier om te zien wie er online is

• @EarthMind
    Je kan hier toch wel duidelijk zien wanneer er hier iemand online is?!? Of bedoel je dat je iedereen die online is, zichtbaar bovenin het forum wil hebben?

Ik gebruik de standaard ext 4, hoewel ik BTRFS nog steeds wel wil proberen. voor het terugdraaien gebruik ik timeshift. Heb daar en paar keer dankbaar gebruik van gemaakt.

KDE/XFCE/i3-WM

• @bryanpwo Die getallen zijn me nooit opgevallen, maar nu zie ik het aantal online users! Maar ik bedoelde inderdaad ook kunnen zien wie er online is πŸ™‚

Brog backup is ook een goeie trouwens, dat zijn echte backups. Gebruik ik i.c.m. BTRFS snapshots wants snapshots blijven maar snapshots.

• @EarthMind
    In de posts kan je ook zien of iemand online is, het stipje onderin voor de gebruikersnaam is dan groenπŸ˜‰

KDE/XFCE/i3-WM

• @bryanpwo das wuste ich nicht πŸ™‚

OkΓ©, dus een vraag:

Antergos of 10000 euries in je zak als je het nooit meer zou gebruiken?

• Hmm… Dan zou ik toch voor Antergos kiezen, omdat het systeem en het forum al inmiddels vergroeid met mij is.

KDE/XFCE/i3-WM

• πŸ™‚ kaaaaaaaaaaaaaas πŸ™‚

spruiten1 wel1 hier1 zijn1 Posts 19Views 744
Log in to reply
Bloom Email Optin Plugin

Looks like your connection to Antergos Community Forum was lost, please wait while we try to reconnect.