• Clonar en Transifex

Bones

estic traduint i volia copiar el catala o clonar per a catala(valencia),com es fa,ja que em surt unes (-----) però quant vull agafar el valencià no em deixa.

gracies

• Bones

estic traduint i volia copiar el catala o clonar per a catala(valencia),com es fa,ja que em surt unes (-----) però quant vull agafar el valencià no em deixa.

gracies

• Hola,

Heu creat un compte amb Transifex? Vostè necessitarà un compte de contribuir traduccions. Un cop hagueu iniciat sessió en el lloc, una opció per unir-se a l’equip català estarà disponible per a vostè. Espero que això ajudi. Esperem que Google tradueix això correctament!

• Hola,

lots.0.logs té raó. Has de tenir un compte a transifex, que suposo que ja tens. Si no trobes l’opció, pregunta-ho al faidoc (en castellà, que ell és gallec

@lots.0.logs: Nice translation! Google translator is really amazing. Only it was too formal, but it’s understandable. Thanks!

• Hola
    Gracies ja li preguntarè a faidoc.

Salut

Unaltre cosa el Cinnarch x traduir es far o vaig directament x Antergos?

• Ja està disponible per traduir la nova versió de l’instal*lador d’Antergos, l’anomenat Cnchi.

Posts 6Views 3315
Log in to reply
Bloom Email Optin Plugin

Looks like your connection to Antergos Community Forum was lost, please wait while we try to reconnect.